Pentru bătrânul 2015. Şi pentru 2016

Se spune că la finalul anului retrăieşti toate momentele plăcute sau neplăcute. Tragi linie şi socoteşti doza de curaj pe care ai avut-o, inspiraţia de zi cu zi, certurile şi zâmbetele, planurile gândite în cel mai mic detaliu, paşii siguri pe care i-ai făcut spre acel ceva de care doar tu ştii. Iar la final ar trebui să rezulte o dorinţă împlinită. Acea dorinţă pe care ai avut-o în minte în prima secundă a anului.

Dorinţa mea pentru 2015 a fost să am multă linişte sufletească şi un an care să nu mă agite la fel de tare cum o făcuse 2014. Aşa a fost! Momente neaşteptate au mai avut loc. Au predominat cele pline de fericire, dar nici cele cu mai puţine zâmbete şi cu nişte lacrimi vărsate nu m-au ocolit.

Ştiu că depindem de anii care trec prea repede, dar de multe ori prefer să mă opresc din cursa asta nebună şi să mă gândesc măcar câteva minute la ceea ce au adus anii – lucruri bune sau nu -, şi nu la câţi au trecut. Acum, la final de timp adunat în acest 2015, îmi dau seama că a însemnat acelaşi loc #inspiring de muncă, o nouă casă, multe călătorii şi locuri frumoase descoperite, oameni noi şi vechi cu care am învăţat multe – despre ei şi despre mine, situaţii neaşteptate şi imprevizibile prin care am reuşit să mai urc câte-o treaptă.

Cred că în 2016 ar trebui să trăim mai mult prezentul ca să ne putem bucura şi mai mult de fiecare moment al vieţii si să continuăm cu tot ce am făcut bine în 2015. Atât. Iar dacă 2016 va fi cel puţin la fel ca 2015, eu ma declar mulţumită şi fericită. Restul depinde doar de noi.

63628-colorful-lights

Lasă un răspuns

