Back in time

Am văzut România din mașină, microbuz, autobuz şi tren şi am remarcat de fiecare dată o ţară care străluceşte indiferent de umbrele care au încercat să îi răpească sclipirea. Am văzut de fiecare dată o Românie prea frumoasă pentru numărul mic de oameni care o vizitează, prea relaxantă pentru oamenii care nu au răbdare să privească, prea mândră în ciuda vremurilor care au încercat s-o doboare la pământ. Pur şi simplu mi-a tăiat răsuflarea de fiecare dată când am vazut-o.

Anul ăsta am „plecat la drum” (ca să zic aşa) cu o idee: aleg România. Mi-am propus să merg în locuri pe care nu le-am mai văzut sau să revăd zone de care îmi era dor. Una din destinaţii este Sighişoara – un loc unde istoria s-a reunit cu vremurile noastre, unde cultura română s-a lăsat influenţată de cea maghiară şi germană, unde modestia e la ea acasă. Astea sunt doar puţinele motive care fac din Sighişoara un loc îngheţat în timp, un creuzet de tradiţii şi o părticică de lume care a păcălit trecerea vremii, vorbind cu glorie despre trecut.

Cuvintele sunt de prisos – trebuie sa mergeţi ca să vă convingeţi. Iar pentru că fiecare pas prin Sighişoara înseamnă un pas spre istorie, mai mult ca sigur mă voi întoarce în oraşul legendă. DSCN6920

Un gând despre „Back in time

Lasă un răspuns

