Retrospectivă

(Nu, nu am uitat de micul blog. Am revenit şi promit să scriu mai des)

Se spune că la final de an tragi linie şi socoteşti. Socoteşti şi măsori ce ai realizat, de ce promisiuni te-ai ţinut şi pe care nu le-ai respectat. Socoteşti prieteniile pe care le-ai legat, cele pe care le-ai stricat şi cele pe care le-ai menţinut sau le-ai făcut mai puternice. Priveşti înapoi şi calculezi repede în minte, faci regula de trei simplă şi dai verdictul. Tu, pentru tine!

Anul 2014 a fost pentru mine anul cu cele mai multe lucruri neaşteptate. A fost anul în care am plâns cel mai mult, dar şi anul în care am şters de pe obraz multe lacrimi de fericire; anul în care am primit cele mai multe şuturi în fund, dar şi anul în care am făcut mulţi paşi înainte; anul în care am închis uşi în urma mea, dar şi anul în care alte uşi mai mari şi mai promiţătoare s-au deschis; anul în care am reluat legătura cu oameni vechi, dar şi anul în care am cunoscut o mulţime de persoane care au avut şi au un rol important acum; anul în care m-am simţit dată la o parte, dar şi anul în care m-am simţit cea mai apreciată persoană; anul în care mi-a fost dor de aceiaşi oameni. A fost anul pe care l-am început cel mai frumos şi anul pe care am încercat să-l continui la fel.

Şi pentru că toate se întâmplă cu un scop, cred că 2014 a avut un motiv pentru care a venit şi a trecut. Îi mulţumesc lui 2014 că m-a ţinut puternică şi cu capul sus şi îmi doresc să încep 2015 cu zâmbete. Restul ţine doar de noi.

5fd05366998f55c6b3a8aa107c439242

3 gânduri despre „Retrospectivă

Lasă un răspuns

