Azi? Copil

Azi mă simt copil deşi vineri am absolvit facultatea. Azi mă simt copil deşi ştiu că mâine mă trezesc dimineaţă ca să mă duc la serviciu. Azi mă simt copil deşi am 22 de ani. Azi sunt copil. De mâine o iau de la capăt cu seriozitatea, dar azi vreau să mă simt cu suflet de copil.

Recunosc, tânjesc după momentele sincere de fericire din copilărie, după grija necondiţionată a părinţilor, după zâmbetele de copii şi după joacă. Pentru că odată ce creşti, îţi doreşti să fii din nou copil, aşa cum atunci când erai copil voiai să devii om mare cât ai bate din palme. Erau doar zile fericite şi zile nesfârşite de bucurie şi joacă. Şi acum sunt zile fericite, dar nesfârşite de treburi şi griji.

Azi am un suflet mare de copil. De mâine mai vedem.

a6842f577738ea28817555a7f67a7c0d

Lasă un răspuns

