Regăsire

Sunt momente în care te pierzi şi simţi nevoia să te regăseşti. Sunt momente în care uiţi să ridici privirea din pământ şi ai nevoie de cineva care să îţi aducă aminte că de multe ori e important să vezi lucrurile în sus, într-un sens pozitiv. Şi sunt momente în care ai nevoie de un loc al tău în care să te simţi împăcat cu gândurile tale şi un loc în care să poposeşti cu drag pentru că ştii că te poţi regăsi.

Îmi era dor să fac asta. Pentru că în imensul Bucureşti uit de multe ori să mai privesc înainte sau să privesc în sus. Grăbită şi, de cele mai multe ori, îngândurată, trec peste blândeţea şi atenţia unor oameni sau peste locurile care mă fac să zâmbesc din tot sufletul. Ăsta e spiritul urban.

S-a întâmplat totul pe neaşteptate, iar omul pierdut din mine simţea nevoia de o regăsire, de un moment de inspiraţie şi de un moment de linişte. Am găsit ceea ce aveam nevoie în Vama Veche săptămâna trecută. Ziua – un loc cald, plin de energie pozitivă. Noaptea – un loc energic şi plin de voie bună. E locul acela unde ai petrece o zi întreagă fără să mai priveşti în pământ, ci doar spre soare şi spre mare. E locul acela unde ai inspira aerul de mare şi nu l-ai mai expira. E locul acela care are acel ceva în aer pe care nu-l găseşti în altă parte. E locul viu în care te regăseşti. E unguentul pentru suflet şi inimă.

A fost exact ce-mi trebuia. O să mă-ntorc. Cu marea-n gând şi cu scoica mea.

DSCN5637

Lasă un răspuns

