My dad, my hero

Tata împlineşte azi 57 de ani. 57 de primăveri, 57 de ani de iubire şi un infinit de zâmbete. El îmi e exemplul în viaţă (alături de mama), el e cel care mereu îmi spune „Va fi bine”, el e cel care a transformat copilăria noastră în cea mai frumoasă perioadă a vieţii, cu cele mai bucuroase momente. El e eroul copilăriei mele şi cred că prin asta am spus totul.

Şi pentru că o parte din sufletul meu e la el, l-am sunat azi la 00:00. Şi a răspuns fericit cu aceeaşi frază pe care o zice în fiecare an de ziua lui, înainte să apuc eu sau sora mea să spunem ceva: „Mulţumesc, gândăceii lui tata!”. Cum să nu-ţi zâmbească sufletul şi cum să nu te simţi mai aproape de acasă? Azi l-am obligat să zâmbească toată ziua. Şi aşa a făcut. Pentru că acel zâmbet m-a făcut şi pe mine să zâmbesc. Şi ieri, şi azi. Mereu.

La mulţi ani, dragă tată! Îţi doresc tot binele din lume şi îţi doresc mulţi, mulţi ani în care să te bucuri de noi! Iar eu îţi mulţumesc că eşti alături de noi şi că exişti!

large

Lasă un răspuns

