Travel diary

Întotdeauna mi-a plăcut să călătoresc şi întotdeauna mi-a plăcut să văd locuri noi. Nu ştiu de ce, dar aşa îmi e firea: nu pot sta locului deloc şi trebuie musai să-mi clătesc ochii cu nişte privelişti de poveste. De când am ajuns în Bucureşti nu prea am mai avut timp de vizitat, călătorit şi cercetat locuri şi oraşe. Am zis că Bucureştiul oricum îmi oferă posibilitatea să văd în fiecare zi altceva şi să merg în fiecare zi în alt loc.

Ei bine, după aproape trei ani de stat aici mi-am mai schimbat părerea. Am cam epuizat fiecare parc, fiecare local, fiecare loc frumos de văzut/ loc de distrat şi having fun. Aşa că una din rezoluţiile pentru 2014 a fost ca în fiecare lună să merg într-un oraş nou.

Planurile sunt făcute până la jumătatea anului. Pentru a doua jumătate am tot timpul din lume să mă gândesc. Am început, deci, ianuarie cu ultimele locuri de vizitat în Bucureşti. În februarie destinaţia a fost Braşov. N-am mai mers acolo din copilărie, deşi la pârtie în apropiere de Braşov am tot fost. O zi nu mi-a ajuns să văd tot ce mi-am propus, dar timp să mă reîntorc este. Martie este luna în care voi vedea Sinaia. Nu am avut timp încă să ajung, aşa că am lasat călătoria asta pentru ultimul weekend – sper doar şi vremea să fie prietenoasă. În aprilie voi fi acasă pentru 2-3 zile, timp în care îmi voi vizita bunicii, rudele, prietenii. Ştiţi voi, lucruri basic. Luna mai e luna în care voi ajunge la mare, cel mai sigur în Vamă: distracţie, răsărit, prieteni şi voie bună. În iunie voi merge în Sibiu sau Sighişoara, în funcţie şi de timpul liber care îmi rămâne din cauza licenţei şi a tuturor evenimentelor cu ocazia terminării facultăţii.

Cam aşa stă treaba pentru prima jumătate a anului. În partea a doua a lui 2014, cel mai sigur prin septembrie, vreau să văd neapărat Praga, oraşul meu de suflet. Vreau ca întâlnirea cu Praga să fie gândită îndelung şi să fie planificată ca la carte  Acolo trebuie neapărat să gust din berea cehă, să petrec în cel mai mare club din Europa, să mă plimb pe străzile pavate cu piatră cubică şi să mă conving că Praga este, într-adevăr, oraşul de aur.

large

Lasă un răspuns

