No, I’m not getting older. I’m getting younger

Se spune că de la o vreme aniversările devin triste. Poate din cauza anilor care trec prea repede, poate din cauza faptului că îmbătrâneşti. Eu nu sunt aşa. Fiecare aniversare a mea devine mai veselă, iar eu devin mai plină de viaţă deoarece cred cu tărie că atunci când fiecare clipă trăită e defintă prin fericire, viaţa pare să nu se termine niciodată.

Am avut parte de aniversarea pe care mi-am dorit-o, alături de oameni dragi mie: de vineri până luni. Vineri am sărbătorit cu colegele de la birou, vineri seară am petrecut cu prietenii, sâmbătă m-au surprins plăcut la miezul nopţii cei mai buni prieteni, iar duminică am avut parte de o zi liniştită alături de cealaltă sărbătorită – geamăna.

Vreau să vă mulţumesc pentru toate gândurile frumoase pe care mi le-aţi urat de vineri până astăzi. Mulţumesc celor care au făcut din ziua mea de naştere o zi minunată. M-am bucurat să citesc atâtea mesaje pe profilul de Facebook, atâtea mesaje private, atâtea sms-uri şi mi-a făcut plăcere să vă ascult urările frumoase la telefon sau face-to-face. Le mulţumesc şi părinţilor mei de un infinit de ori pentru tot ce au făcut pentru mine şi pentru că m-au crescut aşa frumos. Am alături de mine oameni incredibili şi sunt o norocoasă că i-am cunoscut. Sunteţi speciali! Am numai gânduri bune pentru voi. Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!

Cât despre mine, simt că întineresc. Şi aşa vreau să fiu şi de acum înainte – împlinită, fericită şi plină de viaţă, chiar dacă vârsta creşte şi nu scade, iar responsabilităţile se înmulţesc în loc să se simplifice.

22 de ani… nu am îmbătrânit, ci mă cunosc mai bine.

223451_491613884218819_990573567_n

Lasă un răspuns

