Anul ăsta doi e cifra noastră preferată

Anul ăsta, pe doi a doua, amândouă împlinim douăzeci şi doi de ani. Amândouă, adică eu şi sora mea. Noi, gemenele, facem douăzeci şi doi de ani într-o duminică, exact ca în ziua în care mama ne-a născut. Iar vremea? Vremea e exact ca atunci, ca acum douăzeci şi doi de ani: ger şi zăpadă, dar căldură în suflete şi bucurie în inimi.

Anul ăsta nu voi vorbi de ziua asta la singular, anul ăsta voi dedica postarea amândurora. Pentru că ştiţi cum se spune, când gemenele se uită una la alta, se văd reciproc. Eu mă văd în ochii ei şi ea în ochii mei. Da, greu cu gemene.

Aş putea să vorbesc despre ea la infinit şi aş putea să vorbesc despre ea ca despre persoana care nu sunt eu. Şi ea la fel ar vorbi despre mine. Pentru că, deşi suntem la fel din multe puncte de vedere, suntem şi diferite tot din atâtea puncte de vedere. Ştiu doar că sunt o norocoasă că am o soră geamănă care e mereu lângă mine – am stat în aceeaşi bancă din şcoala generală şi până la facultate, terminăm anul ăsta aceeaşi facultate cu medii identice (până acum) şi lucrăm amândouă în acelaşi loc minunat unde ne-am dorit amândouă să ajungem.

Ei îi doresc să mai lase de la ea în anumite situaţii, să vadă lumea cu alţi ochi şi să creadă cu toată inima că viaţa pe care o are e cel mai bun loc şi cea mai bună modalitate să-şi împlinească toate dorinţele. Să trăiască atât de mulţi ani fericiţi, încât să nu mai poată număra lumânările de pe tortul de aniversare. Îi doresc numai împliniri, reuşite, realizări şi momente minunate, şi vreau să o văd plângând doar de bucurie. Mie îmi doresc ce-i doresc şi ei. În plus, îmi doresc să fiu mai puternică. Şi pentru amândouă îmi doresc tot binele din lume, să rămânem la fel de pline de viaţă şi sper ca vârsta asta să ne aducă cel puţin la fel de multe bucurii cum ne-a adus vârsta de 21 de ani.

Două inimi gemene fac pe doi a doua douăzeci şi doi de ani. La mulţi ani nouă!

1509991_656042397775966_655403165_n (1)

Lasă un răspuns

