Din nou, în aşteptarea altui an…

Vine un An Nou, însă promisiunile rămân aceleaşi. În ultima noapte din 2012 mi-am pus aceeaşi dorinţă pe care mi-o pun în fiecare an: “să mi se împlinească toate dorinţele”. Poate pare puţin egoist din partea mea, dar cu dorinţa asta totul funcţionează. Şi nu poţi să ştii ce dorinţe mai ai în cursul anului: are rost să aştepţi până la Revelion pentru posibilitatea de a ţi se împlini?

Pe lângă dorinţa asta, aceeaşi pentru fiecare Revelion, anul trecut mi-am pus şi o dorinţă simplă, dar spusă din suflet: să am linişte. Multă linişte sufletească. Dorinţa nu s-a împlinit din prima, pentru că am avut parte un an agitat, poate cel mai agitat din istoria anilor mei. Am primit în schimbul dorinţei un an plin cu multe lecţii de învăţat şi un an plin de planuri măreţe devenite realitate.

Anul 2013 a fost anul cu fericire maximă, a fost anul în care am zâmbit cel mai mult. Şi cred că asta e cel mai important la urma urmelor: să laşi în urmă un an care să-ţi amintească de momentele de fericire, de împlinire şi de reuşită, şi mai puţin de momentele de tristeţe şi dezamăgire. Şi să priveşti în faţă cu optimism spre un an cel puţin la fel de bun ca cel care a trecut.

Astăzi nu voi scrie despre rezoluţiile pentru Noul An. Pentru că, deşi unii le scriu pe hârtie şi le rătăcesc apoi prin sertare, nemaiţinând cont de ele, eu le am în minte şi-n suflet. Acolo nu se pierd şi, mai ales, nu se uită niciodată. Ştiu doar că mâine voi continua cu viaţa mea, încercând să fiu mai bună şi mult mai fericită ca în 2013. Şi pentru că ştiu că în urma alegerilor mele vor rămâne consecinţele lor, voi încerca să aleg să fiu mai bună decât am fost ieri.

În ceea ce priveşte superstiţiile pentru Revelion, sunt aceleaşi pe care toată lumea le are şi le respectă: să ai ceva roşu, să te prindă miezul nopţii cu bani în mână, să nu ai datorii, să ai în mână o cupă de şampanie, să nu mănânci carne de pui. Şi, cel mai important, să intri în Noul An cu gânduri bune şi cu zâmbet pe chip, iar în minte să ai cea mai frumoasă şi măreaţă dorinţă.

Eu nu pot decât să îi mulţumesc lui 2013 că m-a ţinut frumos şi m-a ţinut puternică până la finalul lui şi să-mi doresc de la 2014 să fie cel puţin la fel: cu zâmbete, fericire şi împlinire.

1506431_682022191828836_2024418675_n

Lasă un răspuns

