Tu ce-ţi doreşti de Crăciun?

Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu întotdeauna am avut o listă lungă de dorinţe pentru Crăciun. Încep lista încă de pe la jumătatea anului şi îmi notez pe liste colorate tot ce-mi doresc şi tot ce m-ar face împlinită. Nu sunt materialistă de fel, de aceea lista mea de dorinţe nu cuprinde doar lucruri materiale, ci şi lucruri spirituale care să mă facă fericită.

Ultima mea dorinţă pentru Crăciunul ăsta e cam imposibil de îndeplinit. Îmi doresc Crăciunul alb de odinioară, Crăciunul ca-n poveşti, cu vreme ca-n poveşti, exact ca în colindul cu versurile “e ger cumplit şi drumu-i greu”. Şi ar mai fi câteva dorinţe aşa, pe ultima sută de metri.

În orice caz, mâine seară vine Moş Crăciun. Şi sper să vă aducă tot ce vă doriţi.

2 days until Christmas

large (1)

Lasă un răspuns

