Colindul şi cadoul din vise

Pentru că sunt acasă de sărbători, îmi place să simt în casă atmosfera magică a Crăciunului. Aşa că toată ziua am ascultat colinde româneşti, am împodobit bradul cu familia şi am stat la lungi discuţii cu ai mei. Acum împachetez cadouri.

Totuşi atmosfera asta de Crăciun mă face să mă gândesc şi la alţii. La alţii care încă speră că Moşu’ va veni şi pe la ei. La alţii care trebuie să aştepte încă un an până la următorul posibil cadou. La alţii care ar vrea să aibă un brăduţ împodobit şi sunete de colind în casă şi zâmbete pe chip. La alţii pentru care speranţa de Crăciun arde mai puternic ca oricând.

La alţii care au doar în vise cadouri şi colinde.

3 days until Christmas

large (3)

Lasă un răspuns

