De Crăciun, toate drumurile duc acasă

Vă scriu de acasă. Şi am fericire-n chip şi-n suflet pentru că în sfârşit am ajuns.

I-am găsit pe mama şi tata mai tineri faţă de cum erau când i-am lăsat ultima dată când am plecat de acasă. Altfel ascult acum colindele şi altfel simt spiritul sărbătorilor. Altfel simt mirosul de portocale şi altfel e aerul aici. Altfel e totul. Pentru că aici (acasă) e altfel decât acolo, la Bucureşti.

Am început de astăzi să decorăm casa de sărbătoare, iar mâine facem bradul. În familie, aşa cum ne-am obişnuit până acum şi cum e tradiţia la noi acasă.

Tot de acasă o să vă scriu câteva zile de acum încolo. M-am retras în glorie în vacanţa binemeritată.

4 days until Christmas

184580_394703117281260_526196232_n

Lasă un răspuns

