Ce înseamnă pentru tine Crăciunul?

Decembrie dă startul unei luni pline de magie şi poveşti frumoase. De când mă ştiu am iubit perioada de dinaintea Crăciunului cu tot ce înseamnă asta: atmosferă de sărbătoare, sunete de colinde, luminiţe, dorinţe, miros de brad sau zâmbete de copii. Toate învăluite într-o stare copleşitoare de bucurie.

Cât am fost mică, am iubit Crăciunul pentru cadourile pe care le primeam şi pentru toată starea aceea de visare şi linişte. Când am mai crescut, am început să apreciez Crăciunul pentru semnificaţia lui şi pentru faptul că mă făcea să mă simt liniştită şi în siguranţă. Acum iubesc Crăciunul pentru faptul că familia se reuneşte, pentru toată bucuria pe care o simt în jurul meu, pentru toţi oamenii dragi pe care-i revăd după foarte mult timp, pentru faptul că toate drumurile duc acasă şi pentru că de Crăciun mă întorc în timp, retrăind toate momentele frumoase ale copilăriei – de la împodobitul bradului şi decorarea casei, până la despachetatul cadourilor.

Crăciunul e luminat, cald şi plin de speranţă. Dar, mai ales, e o sărbătoare pur şi simplu magică. Aşa e şi perioada de dinainte: plină de zâmbete, bunătate şi speranţă.

Mai e puţin…

9 days until Christmas

large (5)

Lasă un răspuns

