Vă mulţumesc!

Nici nu ştiu de unde să încep. Am o mare fericire în chip şi-n suflet. Asta datorită celor care şi-au făcut timp să transmită un gând bun de ziua mea încă de ieri.

Vă mulţumesc din suflet tuturor celor care în ultimele zile mi-aţi făcut cele mai frumoase şi neaşteptate surprize. Mi-am dat seama că sunt un om norocos să am alături oameni incredibili care mă fac fericită mereu.

Vreau să le urez şi eu ani plini de bucurii şi zâmbete celor care poartă un nume atât de sfânt şi frumos! Vă transmit cele mai frumoase şi bune gânduri pentru voi!

Mulţumesc, mulţumesc, mulţumesc!

fegrf

Lasă un răspuns

