Almost

Ştiu că încă e devreme şi pare absurd să spun asta, dar abia aştept sărbătorile de iarnă. Şi nu le aştept de ieri, de azi, ci număr săptămânile încă de când erau 16 la număr. Nu ştiu care e cauza: faptul că în magazine se simte deja spiritul Crăciunului, faptul că deja mă gândesc ce cadouri să cumpăr sau unde să petrec Revelionul sau pur şi simplu ăsta e felul meu de-a fi – nerăbdătoare -.

Dragii mei prieteni nu fac decât să-mi întărească nerăbdarea asta şi îmi tot amintesc de ceva timp că vin sărbătorile de iarnă: fie îmi postează pe Facebook diverse poze care duc cu gândul la iarnă, fie mă provoacă să le spun cât mai e până atunci, fie îmi lasă mesaje private. Mulţumesc, dragilor, că-mi faceţi aşteptarea mai grea! Partea bună e că trece mai repede timpul cu voi!

Ştiu că până la sărbători va veni şi zăpada pe care tare mult o “iubesc” şi sunt foarte conştientă că articolul ăsta e scris mult prea devreme. Prematur, aşa.

Dar promit că până în decembrie nu mai zic nimic de Crăciun! Încerc să mă abţin.

1467212_715102191853002_742134556_n

Lasă un răspuns

