It’s all about the story

Ştii, sunt lucruri în viaţă care ţi se întâmplă fără să te aştepţi. Sunt momente în viaţă pe care nici nu te-ai fi gândit că le vei trăi. Şi sunt perioade pentru care ai da orice să rămână aşa, o veşnicie de-o viaţă.

Au trecut mai bine de 9 luni de când am intrat pentru prima dată în Saatchi & Saatchi PR. Sunt mai bine de 9 luni în care dimineţile mele încep la 7:00 sau poate chiar mai devreme, chiar dacă e vacanţă, chiar dacă e facultate. Sunt mai bine de 9 luni de când am ajuns tot mai rar acasă, de când mi-am înjumătăţit orele de somn, de când m-am schimbat. Şi vreau să tot număr lunile astea frumoase.

Îmi aduc aminte perfect ziua în care am fost la interviu, 29 noiembrie, şi când am ieşit am zis “Să vezi că nu-l iau!”. Mi s-a părut că eram atât de mică în domeniul ăsta şi parcă nu ştiam nimic despre PR, deşi terminasem un an de facultate. Chiar înainte de ziua mea de nume am primit vestea cea bună: internship la Saatchi & Saatchi PR. După cele mai frumoase 3 săptămâni a urmat o pauză de o lună ca mai apoi, imediat dupa ziua mea de naştere să-mi sune telefonul: “Te aşteptăm la birou de luni!”. Da, internship-ul s-a prelungit şi am avut parte de cea mai frumoasă experienţă din viaţă, am stat alături de cei mai frumoşi şi răbdători oameni din PR şi am învăţat cu adevărat meserie de la ei – pas cu pas. Şi câte mai am de învăţat! Fiecare zi e o provocare.

Acum sunt parte din Saatchi & Saatchi PR cu acte în regulă cum s-ar spune.Continui să învăţ şi continui să admir oamenii din agenţie. Simt că aşa am început să cresc, să cresc cu adevărat. Toate lucrurile pe care le-am învăţat şi le voi învăţa de acum încolo, toate task-urile din ce în ce mai diverse pe care le-am rezolvat şi le voi rezolva, toate alegerile pe care le-am făcut vor duce undeva. Deja au dus undeva, pentru că sunt acum în locul în care mi-am dorit să ajung şi, în acelaşi timp, în locul în care nici nu visam că voi fi.

Şi ştii care lucruri rămân cele mai importante? Alegerile pe care le faci şi duc, implicit la lucruri frumoase pe care le laşi în urmă şi oamenii de care-ţi aminteşti cu drag şi care te ţin minte.

311246_420959031303452_1008023332_n

Lasă un răspuns

