De astăzi zilele AU-GUST

Îmi stăruia în minte zilele trecute un cuvânt şi cineva mi-a confirmat asta astăzi, prin vorbe frumoase: august, luna în care zilele au gust. Şi încă ce gust: a mare, a soare, a iubire, a libertate, a amintiri, a împliniri, a poveşti frumoase, a viaţă!

Luna asta tot ce trebuie să faci este să asculţi şi să simţi. Gustă viaţa, păstrează fiecare moment frumos din ea şi umple-ţi buzunarele cu amintiri. Lasă câte puţin din tine pe oriunde treci în luna asta, singura lună în care zilele au gust, şi simte cu adevărat tot ce presupune o lună de vară unică. Pentru că tot ce-ţi rămâne la finalul unei luni, a unei veri, a unui an, şi, implicit, la finalul vieţii, nu vor fi bogăţii materiale, ci spirituale: o vorbă bună, un gând frumos, căldura unei mâini, intensitatea unei priviri.

Gustă şi tu zilele lui august pentru că la final te vei alege cu buzunarele pline de amintiri.

Tot ce-mi doresc eu acum este să am o a doua jumătate de vară aşa, ca-n poveşti. Şi cu oameni dragi.
summer

Lasă un răspuns

