Success, Love & Happiness

La începutul anului făceam un test, din joacă mai mult. Testul suna în felul următor: în anul 2013 voi avea parte de primele trei cuvinte pe care le vedeam într-o poză cu o multitudine de litere amestecate. Ce găseam în poza respectivă, acele lucruri mi se vor întâmpla.

Cum spuneam, mai mult din joacă am intrat şi eu în cursa destinului. Cuvintele pe care le-am văzut din prima au fost Success, Love & Happiness. Şi sincer vorbind? Mâna destinului a fost aici pentru că toate mi s-au împlinit.

Succesul l-am găsit – atât pe plan personal, cât şi pe plan profesional (în ascensiune). Iubirea am găsit-o în sfârşit după multe căutări. Iar fericirea? Derivă din cele două.

75218_10151204032086314_1286871320_n

Un gând despre „Success, Love & Happiness

Lasă un răspuns

