Ouă închistrite după reţeta bunicii

Bucovina mea e ca un vis. De două-trei ori pe an când mă întorc aici, o regăsesc la fel de frumoasă, însă mai primitoare şi cu mai multe poveşti de descoperit.

An de an de Paşti redescopăr tradiţiile din Bucovina. Tradiţii care sunt nemuritoare aici, în zona noastră. Ouăle închistrite după reţeta bunicii reprezintă o tradiţie păstrată cu atâta sfinţenie! Nu cred că voi uita vreodată momentele în care îmi vedeam bunicile ţinând în mână chişchiţa şi trasând cu atâta grijă şi atenţie linii fine, transformând acele ouă în adevărate opere de artă. Timpul a trecut, ele au îmbătrânit, însă încă mai păstrează tradiţia şi, an de an de Paşti, găsesc la ele ouă încondeiate cu multă migală.

Pot spune că sunt o norocoasă. Am avut şi am lângă mine oameni care încă mai cunosc tradiţiile şi care mă captează mereu cu poveşti din Bucovina, făcându-mă să-mi doresc să rămân mai mult aici. Cred că aceşti oameni trebuie iubiţi şi respectaţi mai mult, pentru că ei fac tradiţiile nemuritoare.

PS: Fotografiile sunt de anul trecut. Voi reveni şi cu fotografii din acest an.

Lasă un răspuns

