Log out

Am lăsat aglomeraţia din Bucureşti şi m-am retras pentru câteva zile pe meleaguri liniştite. Adică în Bucovina, acasă la mine. Voi petrece Paştele aici pentru că aşa m-am obişnuit, sărbătorile trebuie petrecute în familie.

Aveam nevoie de câteva zile liniştite după atâta agitaţie. Dar fuga între birou şi facultate poate fi tare frumoasă uneori, mai ales când ştii că faci ceea ce îţi place, aşa că nu mă plâng nici de aglomeraţie, nici de agitaţie. Poate de asta nici nu mă mai simt obosită, deşi în ultima perioadă mi-am cam înjumătăţit orele de somn. Am adăugat, în schimb, sportul: în fiecare seară ies fie cu rolele, fie la alergat, pe teren sau în Herăstrău.

Îmi doresc şi vă doresc ca aceste zile să fie liniştite şi pline de soare.

Acestea fiind spuse, cred că pot să mă retrag în glorie în mini-vacanţa mult aşteptată.

largePS: E un pic ciudat să nu fiu la mare acum, mai ales când mă gândesc că acum un an eram la mare şi mă bronzam, mâncam îngheţată şi ascultam muzică bună pe o plajă arhiplină.

Lasă un răspuns

