Noaptea Cărţilor Deschise?

S-a întâmplat marţi şi am aflat luni de el. Tot marţi am aflat şi motivul evenimentului – pe 23 aprilie e Ziua Mondială a Cărţii. În Centrul Vechi s-au aranjat pe jos peste 3000 de cărţi deschise cu luminiţe pe ele din care îţi puteai alege una cu care să pleci acasă. Nu am fost la eveniment neapărat pentru cartea aia gratis, dar îmi doream mult să văd cum arată toate cărţile deschise aşezate pe jos. Mi s-a părut o idee genială.

Sincer, îmi imaginam că vor fi mulţi jandarmi care le vor păzi şi nu vor da voie oamenilor să ia decât o singură carte. Vezi să nu…

Evenimentul a  avut cea mai proastă organizare dintre toate evenimentele la care am fost până acum. Şi am fost la multe. Centrul Vechi e oricum aglomerat la orice oră din zi şi din noapte, dar în seara aceea a fost ca la balamuc. S-au călcat oamenii în picioare şi şi-au umplut pungile şi genţile cu cărţi. Măcar de le-ar citi. Dar tocmai, nu cred că vor face asta pentru că au asociat evenimentul cu „chestii gratis, hai şi noi”.

Am privit cu tristeţe. Când am ajuns în locul unde erau aşezate cărţile nu am mai găsit nimic. Dar NIMIC. Doar oameni cu n cărţi în braţe. Au luat şi ei cât au putut, doar e gratis.

V-aş ataşa poze să vedeţi cum a fost dar culmea, nici asta nu am reuşit să fac. Am plecat doar foarte dezamăgită!

Un gând despre „Noaptea Cărţilor Deschise?

  1. Si inca o data iese la suprafata mentalitatea romanului… Mi-a placut ideea in sine a evenimentului, dar nu pentru un oras precum Bucuresti. Pun pariu ca multi erau cei care au anticariate, chiar de acolo din zona Lipscani care au prins oportunitatea de a se „aproviziona” cu materiale noi, gratis… Ne-am facut de ras, inca o data!

Lasă un răspuns

