Prăjitura copilăriei

Am fost mereu un copil răsfăţat, iar răsfăţul dulce de care îmi aduc mereu aminte e prăjitura copilăriei – o prăjitură cu vişine care, de când am venit în Bucureşti, cucereşte pe toată lumea.

Pentru că multe persoane mi-au cerut reţeta şi nu am apucat să le-o spun, am decis să o fac cunoscută. E cel mai simplu desert pe care îl poţi face şi nici n-o să petreci o veşnicie în bucătărie.

Aşadar, ai nevoie de: 0,5 litri de apă minerală; jumătate de cană de ulei; o cană de zahăr; un sfert de pachet de margarină; 2,5 căni de făină; 2 linguri de cacao; praf de copt; esenţă de vanilie; vişine (proaspete sau păstrate peste iarnă în borcane sterilizate cu zahăr şi aspirină); un pachet de nucă de cocos (opţional). Prepararea e cel mai simplu pas: amesteci ingredientele, pui în tavă compoziţia, apoi adaugi vişinele şi pui prăjitura la cuptor.

Poftă bună!

(şi aşa am deschis un nou topic pentru blog: Cooking).

Lasă un răspuns

