Umbrelele înveselesc zilele ploioase

Nu-mi plac zilele ploioase. Chiar deloc. Mai ales când trebuie să ies din casă pe o astfel de vreme. Mi se pare că zilele în care plouă sunt numai bune de lenevit. Asta când mai ai timp să leneveşti în mijlocul săptămânii.

Când eram mică, îmi plăcea mult ploaia. Atunci ieşeam pe balcon, la etajul IV, priveam trecătorii grăbiţi şi le admiram umbrelele. De sus se văd mai bine umbrelele, se văd culorile şi modelele. Îmi plăceau mult umbrelele înflorate, colorate şi vesele pentru că mi se părea că înveselesc zilele ploioase, iar când trecea un om cu o umbrelă neagră mă retrăgam pentru câteva secunde în casă spunând „Nu e nimic de văzut momentan”. Nu înţelegeam de ce unii oameni îşi pot cumpăra umbrele „atât de urâte”: după ce că afară e atât de trist, să se ferească de ploaie cu o umbrelă şi mai tristă?

De când am crescut n-am mai încercat asta. Dar, sincer, mi-e dor de o zi ploioasă în care să fiu acasă la mine, să stau pe balcon şi să privesc… în zare.

tumblr_mivrh5xwCw1s1yjxho1_500_large

Lasă un răspuns

