Looking at my mom and thinking „What would I do without her?”

De ziua femeii vreau să-i urez La mulţi ani celei mai dragi persoane de pe pământ: mamei mele, pentru că a ştiut întotdeauna să fie cea mai bună mamă. O preţuiesc din tot sufletul. Şi cred că prin asta am spus tot.

Ea va fi mereu cea la care mă voi întoarce acasă cu cel mai mare drag şi, chiar dacă în ultimul timp nu am reuşit să merg acasă, gândurile mele de dragoste, mulţumire şi apreciere se vor îndrepta spre mama şi vor ajunge întotdeauna la ea.

La mulţi ani, mama! Şi la mulţi ani mamelor din toată lumea!

1a6794dbd9ead573a8d6ce1c0f66b3f3

Lasă un răspuns

