Astăzi am salutat primăvara

Draga mea primăvară, cât te-am aşteptat! Te-am aşteptat mai mult decât oricine altcineva!

Am aşteptat mult timp o dimineaţă frumoasă în care să mă trezească soarele. Şi azi aşa a fost! Primăvara a venit cu multă speranţă şi noi începuturi, exact aşa cum îmi doream. A venit cu multe zambile şi ghiocei şi a mirosit a magie. Sunt mici atenţii pe care le preţuiesc, sunt gesturi făcute din, cu şi pentru suflet!

În piept am purtat azi şi voi purta toată luna martie cel mai drag mărţisor – o potcoavă simplă cu şnur alb şi roşu – un simbol drag mie care aduce veşti bune. E de prins în suflet.

Primăvara asta vreau să fie de vis. Aşa vă doresc şi vouă, dragii mei: să aveţi o primăvară care să vă facă să zâmbiţi tot anul, să înfloriţi pe toate planurile şi să aveţi numai motive de bucurie.

Eu mi-aş mai fi dorit un singur lucru primăvara asta: să fiu acasă, tata să ne aducă flori, iar eu să-i cumpăr mamei cel mai mare şi frumos buchet de lalele. Dar voi recupera!

tumblr_mizt1jzcn11r0i9t4o1_500_large

Lasă un răspuns

