Happy anniversary to…?

Astăzi se face un an de când am deschis blogul. Un an în care am scris aici despre lucruri care-mi plac sau care nu-mi plac, despre ce mi se întâmplă sau despre lucruri care mă pasionează. Despre toate şi despre nimic. Despre lucruri interesante sau, poate, despre lucruri mai puţin interesante. Dacă la început a fost doar un moft de a avea blog, acum e cu adevărat o pasiune şi, zic eu, ceva elementar pentru domeniul pe care l-am ales. Şi nu-mi pare rău că am deschis blogul. Dimpotrivă, sunt foarte fericită că am ajuns până aici şi că încă mai am dorinţa aceea de a continua, deşi uneori mă lovesc de lipsa timpului sau rămân fără idei.

Ţin să mulţumesc tuturor cititorilor că şi-au rupt din timpul lor pentru a-mi vizita blogul. De aceea voi continua sa scriu pe blog (mai mult, sper eu) pentru că satisfacţia e mult mai mare atunci când munca îţi este apreciată.

Mă voi strădui ca mai departe să fie la fel sau chiar mai bine. De aceea am planuri mari cu blogul. Voi continua cu aceleaşi tipuri de articole, însă vreau să-l direcţionez şi pe partea de fashion, make-up şi hairstyling.

Aşadar, vă mulţumesc pentru că de un an încoace îmi citiţi blogul!

309258_409778672404162_196470726_n

Lasă un răspuns

