Ştim să iubim?

Când mă gândesc la iubire, mă gândesc la afecţiunea pe care o arăţi unei persoane, mă gândesc la ceva profund care e imposibil de explicat în cuvinte dacă cineva te întreabă asta. Trăiri intense, fluturi în stomac, emoţii crunte când te vezi cu persoana iubită. Şi astea zi de zi, moment de moment.

Şi atunci mă gândesc… de ce atâta tam-tam cu Valentine’s Day? Mi se pare o zi stupidă inventată de americani pentru a creşte vânzările la tot felul de „cadouri”: ursuleţi, inimioare, ciocolăţele şi altele. E vorba de cadouri identice, roşii, pe care le ocheşti din prima în marea zi de sărbătoare pentru că toată lumea din metrou/ RATB are un astfel de cadou. Ca să nu mai spun de toate târgurile de cadouri (că de, e greu să alegi un cadou „special” pentru persoana iubită de Valentine’s Day dintr-un magazin obişnuit) sau de ştirile şi articolele cu teme precum „Cadouri în funcţie de stadiul relaţiei”. Really?

Pe bune, mai sunt zile în care puteţi cumpăra cadouri mult mai frumoase, nu e
Valentine’s Day singura zi în care să vă arătaţi iubirea faţă de o persoană dragă. Vreau să spun că într-un an nu ai nevoie de o zi anume să cumperi un cadou sau o floare (zi în care toată lumea să facă exact acelaşi lucru), ci poţi surprinde într-un mod plăcut chiar dacă nu e o zi specială. Right?

By the way, azi joacă Steaua, deci mă întreb câţi băieţi vor lăsa meciul pentru a dedica această zi iubitelor lor.

tumblr_mi6bs5urfr1s5bj1uo1_400_large

Lasă un răspuns

