De dragul zilei de mâine

Mâine fac 21. Mă gândesc că a mai trecut încă un an din viaţa mea dar asta nu e deloc nostalgic pentru că a venit altul, un alt an cu planuri frumoase pentru mine.

Repet tuturor aceeaşi frază aproape în fiecare an: Nu-mi vine să cred! Mă apropii cu paşi repezi de vârsta oamenilor mari şi e tare ciudat. Viaţa asta se întoarce la 180 de grade în fracţiuni de secundă şi te pune în faţa faptului împlinit. Parcă ieri eram mică, fără nicio grijă, iar azi sunt deja un om mare cu responsabilităţi şi trebuie să-mi port singură de grijă.

În fiecare an, înainte de ziua mea, fac un bilanţ să văd cum stă treaba. Iar dacă mă gândesc la mine, aceşti 21 de ani i-aş putea măsura cel mai bine în rezultate, în ceea ce am obţinut sau în ceea ce am realizat.

Dacă ar fi să merg în timp, să mă întorc cu 2 ani în urmă când eram încă acasă sub aripa protectoare a părinţilor, constat că Bucureştiul m-a schimbat. În bine. La 19 ani (după multe olimpiade şi concursuri la care participasem) terminam clasa a XII-a cu 10, luam bacul cu medie mare şi treceam prin focul examenului de admitere, intrând la facultatea mult dorită printre primii. Atunci urma să văd cum e viaţa la cămin şi, mai ales, cum e viaţa în Bucureşti. La 20 de ani deschideam blogul, terminam prima sesiune fără restanţe şi anul I printre primii 4. Participam la foarte multe evenimente şi conferinţe, scriam primele mele articole pentru un site de lifestyle, apoi pentru o revistă de modă. Tot la 20 de ani intram în PRIME România, în departamentul de PR, făceam un internship la una din cele mai mari agenţii de PR din România şi eram activă şi la facultate. Tot atunci întâlneam mulţi oameni în domeniul comunicării, precum şi oameni dragi sufletului meu care acum s-au dovedit a-mi fi cei mai buni prieteni.

Plus multe altele… Cel mai frumos cadou e de la Dumnezeu: am o viaţă minunată, plină de lucruri frumoase şi sunt înconjurată de oameni dragi. Şi nu pot decât să Îi mulţumesc. Ce altceva aş putea să-mi mai doresc?

Am planuri mari pentru ziua de 2 februarie. Mâine e o zi specială. E ziua mea şi voi fi majoră în toate statele lumii. Mâine fac 21.

598711_527671323944511_503306157_n

6 gânduri despre „De dragul zilei de mâine

  1. Draga mea Andreea, sa stii ca viata la 21 de ani nu e foarte wow. Aceleasi lucruri. Doar ca acum incepi sa ai mai multe responsabilitati si sa te distrezi mai mult :))
    Semnat: O tanara de 21 ani si 2 luni 😀

Lasă un răspuns

