Tragem linie şi socotim

E greu să faci o retrospectivă a unui an pentru că în 365 de zile se pot întâmpla foarte multe lucruri care pot să rămână sau nu vii în memorie, care pot să influenţeze sau nu viaţa.

Nu voi sta să derulez filmul 2012 cu toate lucurile care mi s-au întâmplat, care m-au marcat sau pe care le-am învăţat pentru că astea le păstrez pentru mine. Sunt şi multe.

Pot spune însă că anul 2012 a fost şi cu bune şi cu rele, şi cu zâmbete şi cu lacrimi, şi cu bucurii şi cu tristeţi, şi cu împliniri şi cu dezamăgiri. A fost un an cu de toate. 2012 va rămâne în mintea mea datorită tuturor evenimentelor care au avut şi au o însemnătate pentru mine. Momentele frumoase au fost pe măsură, însă balanţa a fost echilibrată de momentele urâte, dar, cum se spune, Dumnezeu nu-ţi dă mai mult decât poţi duce. Se pare că atât am putut eu duce anul ăsta.

Acum o voi lua de la capăt cu rezoluţiile pentru anul 2013, am planuri şi dorinţe măreţe. Sper să le împlinesc pentru că ştiu că va trebui să fac asta de una singură pentru că Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă în traistă.

Pot spune că sunt împăcată cu ceea ce a fost. Închei cu zâmbetul pe buze un capitol din viaţa mea şi trec mai departe spre un alt capitol. Şi cum întotdeauna e loc de mai bine, îmi doresc un 2013 mai bun decât 2012. Şi sper să fie aşa!

2013

Lasă un răspuns

