Ca odinioară

A nins ca-n poveşti astăzi, exact ca în copilăria mea. Cu fulgi mari, rătăciţi, care rămân pe haină fără să se topească. Asta e o bucurie pentru mine, mi-am dorit un Crăciun alb ca în melodia pe care o fredonez încă de la începutul lui decembrie (I’m dreaming of a white Christmas just like the ones I used to know). Şi se pare că aşa va fi.

Azi am bucătărit puţin şi am început să decorez. Toate astea pe fundal de colinde. Sunt în aşteptarea Crăciunului mai mult ca oricând.

Să aveţi o seară de iarnă ca odinioară, cu fulgi de nea şi poveşti frumoase.

3 days until Christmas

3131529398_1_8_6Y4ilDEt_large

Lasă un răspuns

