Crăciunul acasă

Am ajuns acasă după aproape 10 ore pe drum. Credeam că nu mai ajung din cauza vremii şi din cauza faptului că azi ar fi trebuit să fie Apocalipsa. Am mai şi mers cu un taxi care avea numărul inversat al datei de azi: 12.21. Am zis că sigur se va întâmpla ceva dar, în afară de întârziere şi de marele chin de a căra bagajul, nu s-a întâmplat nimic.

Recunosc, îmi era foarte dor de acasă, de mama, de tata, de prietenii pe care nu i-am revăzut încă, dar acum mi-e dor de Bucureşti şi de atmosfera de acolo. Acum aştept Crăciunul, aştept să împodobesc bradul, aştept să bucătăresc şi, mai ales, aştept reîntâlnirile cu prietenii de aici. Aşa cum voi aştepta reîntâlnirile cu prietenii din Bucureşti.

Pentru că sunt acasă, încep să simt cu adevărat spiritul Crăciunului.

4 days until Christmas

59015_401296846605124_968629639_n

Lasă un răspuns

