Doar 9 zile mai avem de aşteptat?

Vine Crăciunul! Am început să simt şi eu atmosfera sărbătorilor de iarnă. Zăpadă avem, luminiţe avem, filme de Crăciun sunt peste tot. În magazine e din ce în ce mai aglomerat, goana după cadouri a început, brazii au fost scoşi spre vânzare şi deja am văzut oameni în RATB cu brazi dupa ei. Mă întreb cum o fi să ai brad după tine în metrou, până acum nu am vazut.

Peste tot e o atmosferă de sărbătoare. Exceptând luminiţele de Crăciun, cei de la Magic FM au venit cu o super idee anul acesta: în unele staţii de RATB poţi asculta mesajul lui Moş Crăciun (adică un refren dintr-o melodie de Crăciun) prin apăsarea unui buton. La metrou asculţi colinde în timp ce aştepţi pe peron, ba chiar poţi vedea şi cea mai lungă scrisoare către Moş Crăciun pe peronul de la Unirii (asta dacă mai e). Reclamele şi afişele cu concerte de Crăciun au împânzit oraşul, magazinele sunt pline de lucruri de Crăciun cu încărcătură simbolică, târgul de la Universitate e un fel de Laponia.

E o adevărată forfotă peste tot, lucrurile astea nu se pot fi exprimare în cuvinte pentru că e ceva ce observi şi ceva ce simţi.

Dacă toţi se pregătesc de Crăciun, am decis să îmi pregătesc şi eu blogul de sărbătoare, aşa că de azi, în fiecare zi, voi posta câte o imagine şi un mesaj de Crăciun, iar la sfârşit voi număra zilele până la marea sărbătoare.

9 days until Christmas

Christmas

Lasă un răspuns

