În Ajun de Moş Nicolae

Când eram mică, îmi doream ca moşul să-mi aducă cât mai multe daruri, dacă se putea să fie şi pe lângă ghetuţe, nu doar în ele. Şi chiar dacă nu eram cuminte pe parcursul anului, moşul nu mă uita niciodată. Acum însă toate lucrurile astea s-au risipit. Nu s-a dus toată magia pentru că încă mai am emoţia aceea când mă gândesc la seara lui Moş Nicolae sau la seara lui Moş Crăciun, dar nu mai e ca înainte. Şi, credeţi-mă, I do believe in magic!

Anul acesta pot spune că Moş Nicolae nu mi-a adus lucruri materiale, ci lucruri spirituale, acestea sunt cele mai importante şi mai apreciate. Mi-a adus prieteni buni, oportunităţi de dezvoltare profesională, fericire şi speranţă. Mai aştept şi prima ninsoare (asta pentru că acasă la mine a nins deja) şi poate veni Crăciunul.

Vă doresc şi vouă un Moş Nicolae plin de bucurii şi de oameni dragi alături!

FOR LABEL ONLY

Lasă un răspuns

