Cel mai frumos cadou

Da, ieri a fost şi ziua mea şi ţin să le mulţumesc tuturor celor care mi-au făcut ziua mai frumoasă: celor care mi-au urat “la mulţi ani” pe facebook pe wall, prin mesaje sau prin tag-uri, celor care mi-au trimis încă de la 00:00 sms-uri, celor care m-au sunat, celor care au strigat după mine urându-mi în gura mare “la mulţi ani”, celor care mi-au trimis e-mail-uri, celor care mi-au fost alături joi la petrecere şi, bineînţeles, echipei mele de la CNSC şi de la PRIME. Mulţumesc tuturor celor care mi-au făcut ziua mai frumoasă, mi-aţi făcut o bucurie gândindu-vă la mine. Sper ca toate dorinţele să mi se împlinească şi să am parte de lucrurile frumoase pe care mi le-aţi urat.

Şi cum cadourile nu puteau să lipsească, voi aminti cel mai frumos cadou pe care l-am primit de ziua mea (aş putea spune că ziua mea a început cu dreptul, la fel şi luna cadourilor). În afara faptului că a fost un cadou imens faptul că mulţi s-au gândit la mine ieri, cel mai frumos cadou e internshipul la Saatchi&Saatchi PR, una din cele mai mari agenţii de Relaţii Publice din România. Bine, am avut şi eu o parte din contribuţie că nu am reuşit asta după ochi frumoşi, dar vreau să spun că acesta este cel mai frumos cadou pe care l-aş fi putut primit, este exact ceea ce mi-am dorit şi abia aştept până luni când va fi prima mea zi la birou. Voi avea extrem de multe de învăţat de la oameni cu experienţă pe care sunt sigură că-i voi aprecia şi mai mult de acum încolo.

La mulţi ani cu întârziere celor care şi-au sărbătorit ziua ieri. La mulţi ani, oameni dragi cu nume de Sfinţi! Să vi se împlinească toate dorinţele şi să aveţi parte de tot binele din lume!

227801_4662524049673_1284053968_n

Lasă un răspuns

