La mulţi ani, dragi părinţi!

Azi e zi de sărbătoare pentru părinţii mei pentru că împlinesc 32 de ani de când sunt fericiţi împreună, oferindu-le copiilor lor un exemplu de iubire demn de urmat. Privind în spatele celor 32 de ani, ei ne văd acum pe noi, 3 copii care au crescut, cu care se mândresc şi pe care i-au făcut oameni responsabili. Văd bucuria pe feţele noastre, văd realizările noastre, ne văd pe mine, pe sora mea şi pe fratele meu, copiii pe care i-au crescut frumos împreună.

I-am sunat azi să-i felicit. Mai întâi am vorbit cu mama, apoi cu tata. Şi amândoi mi-au spus că secretul unei căsnicii lungi şi fericite e iubirea şi respectul şi că toţi anii ce-au trecut ni se datorează nouă, copiilor.

Mama şi tata sunt totul pentru mine. Îi iubesc împreună şi tot aşa vreau să-i văd mereu-mereu. Îi iubesc pentru că sunt ai mei. Şi sunt speciali.

Le doresc tot ce e mai bun, le doresc ceea ce şi ei îşi doresc pentru mine, pentru sora mea şi pentru fratele meu. Şi le doresc să ajungă să trăiască tot atât de mult, să mă vadă şi pe mine sărbătorind 32 de ani de la căsătorie şi urmându-le exemplul.

Lasă un răspuns

