Zâmbiţi…

… pentru că e Ziua Internaţională a Zâmbetului!

Mi-am dat seama că, dacă nu ar exista facebook-ul sau toate site-urile de ştiri, nu am şti foarte multe lucruri. Astăzi de dimineaţă, când am deschis facebook-ul şi mail-ul la un ceai, ca tot omul, am descoperit că încă din 1999, în prima vineri a lunii octombrie, se sărbătoreşte Ziua Internaţională a Zâmbetului. Nu că n-aş avea motive să zâmbesc în fiecare zi, dar azi e o zi mai specială pentru că toţi ar trebui să zâmbim. Aşa că astăzi trebuie să fiţi cu zâmbetul pe buze!

Să aveţi un weekend cu mult soare şi multe zâmbete!

Lasă un răspuns

