Prima zi de școală

Forfotă mare astăzi în orașul mic. A fost prima zi de școală, motiv pentru care străzile erau împânzite de zeci de elevi și părinți care se îndreptau cu pași repezi spre școală. Am văzut părinți emoționați pentru copiii lor, copii entuziasmați că pășeau poate pentru prima dată pe coridoarele școlilor unde urmează să învețe pentru câțiva ani. Am văzut cum își duceau în spate ghiozdanele mai mari ca ei, cum țineau strâns în mâini buchete mari de flori, fetițe cu fundițe albe în păr. Toată dimineața am stat pe balcon și am admirat priveliștea.

Mi-am amintit și eu de prima mea zi de școală, de emoțiile care mă încercau atât pe mine, cât și pe părinții mei. Îmi amintesc cât de minunată mi se părea uniforma și coronița cu fundițe pe care o aveam în păr. Și după 13 ani de când am pășit pentru prima dată în școală nu pot decât să remarc că am rămas cu amintiri plăcute din acele zile minunate, că am avut atât de multe de învățat și că am întâlnit oameni minunați cărora acum le port tot respectul.

Le doresc tuturor elevilor un an plin de rezultate bune și realizări, să învețe și să studieze mult pentru că doar așa vor ajunge acolo unde își doresc.
Le doresc învățătorilor și profesorilor putere să facă din elevii pe care îi îndrumă oamenii mari de mai târziu, să-i formeze în oamenii de nădejde de care vom avea nevoie cândva.

Un an școlar minunat vă doresc tuturor!

Lasă un răspuns

