DIY: Colț de vară

Dacă te-ai gândit vreodată cum ai putea să păstrezi mereu vara în camera ta, eu am găsit soluția. Și pentru că întoteauna mi-au plăcut lucrurile unice, vintage și cele create de mine, am realizat,  foarte simplu și ușor, 3 tablouri handmade care îmi vor aduce aminte de vară ori de câte ori le voi privi.

Le-am dat tablourilor și o notă personalizată: am folosit ca element cheie șervețele cu aspecte florale și, în același timp, am vrut să aibă un aer romantic. Iată ce a ieșit:

Ai nevoie de: carton, șervețele cu imprimeuri (poți folosi și fotografii, dar eu am avut la îndemână șervețele), culori, marker, lipici, foarfece, riglă.

Cum procedezi:

Măsori cu atenție cartonul în așa fel încât să-ți iasă tabloul la dimensiunea dorită. Îl tai cu atenție, apoi îl măsori în interior după șervețel (în cazul meu), dar ai grijă să-l decupezi pe interior mai puțin în așa fel încât să îți rămână spațiu pentru a sprijini și lipi șervețelul. După ce decupezi și pe interior, poți începe să colorezi rama sau poți folosi hârtie colorată/ staniol. Cu un marker poți face un contur elegant. La sfârșit potrivești șervețelul cu atenție și gata.

E foarte simplu și elegant. Eu le-am găsit deja locul pentru a doua mea casă de la București.

Lasă un răspuns

