What a special day!

Astăzi e ziua mamei mele, o zi cu adevărat specială. Nu ştiu cum se face, dar an după an o regăsesc pe mama schimbată. O regăsesc mai tânără, mai frumoasă, mai înţelegătoare, mai blândă, mai puternică. Pentru că aşa e mama în ochii mei, mai bună şi mai iubitoare cu fiecare an care se scurge.

Am un mare noroc să o am alături de mine, măcar câteva săptămâni pe an (asta de când am plecat la facultate). Dar şi aşa am atât de multe de învăţat de la ea! Pentru că îmi e un exemplu cum să fiu o soţie aşa bună, o mamă iubitoare, o bunică grijulie, o mare gospodină, o prietenă gata să te asculte, o femeie minunată! Nu ştiu cum le poate face pe toate şi cu rezultate atât de bune. Cred că la începutul zilei se împarte în mii de bucăţele iar seara redevine iar ea, un întreg. Pentru ca a doua zi să o ia de la capăt.

Astăzi, de ziua ei, nu pot decât să îi mulţumesc pentru TOT ce m-a învăţat şi pentru TOATE lucrurile pe care le-a făcut pentru mine. Răsplata pentru ea depăşeşte cu mult toate cadourile pe care i le-am făcut şi pe care i le voi face – vreau să fie mândră de mine!

Dragă mamă, la mulţi ani! Mulţumesc că m-ai crescut aşa frumos, mulţumesc că îmi eşti un exemplu, mulţumesc că exişti!

Lasă un răspuns

