Pune-ţi o dorinţă!

În fiecare an, în august, timp de două seri (11 spre 12 şi 12 spre 13), are loc un spectacol gratuit oferit de natură la care, vorba aia, nu ai nevoie de bilete achiziţionate din timp. Este vorba de perseide, adică ploaie de meteori sau, în vorbirea populară, stele căzătoare.

Pentru că nu e nevoie de telescop sau observator pentru a vedea stelele căzătoare, tot ce trebuie să faci este să găseşti un loc la periferia oraşului, cel mai bine la ţară, de unde fenomenul va fi cel mai bine observat. Şi, cel mai important, pune-ţi o dorinţă atunci când vezi o stea căzătoare. Tradiţia spune că se va îndeplini.

Anul trecut am avut noroc şi eram cu cortul când a avut loc fenomenul. Şi am văzut foarte multe stele căzătoare, e extraordinară senzaţia! Dorinţe mi-am pus, unele s-au îndeplinit, altele sunt pe cale să se îndeplinească. Deci, funcţionează!

Anul  acesta se pare că vremea nu prea ţine cu noi. În seara asta n-am nicio şansă să văd stele căzătoare. Sper doar ca mâine seară să avem cu toţii mai mult noroc.

Să aveţi un cer senin! Şi să vă puneţi multe, multe dorinţe!

Lasă un răspuns

