Family mini-trip

Avantajul de a locui în inima Bucovinei e că aici chiar ai ce să vezi și ce locuri să vizitezi. E o zonă încărcată de istorie, tradiție și cultură, unde fiecare colț de natură și fiecare locație memorială te minunează.

Cum săptămâna asta aveam drum înspre Târgu Neamț și mi-a zis mama „Aici, aproape, e casa lui Creangă, dacă mai ții minte!” am zis „Casa lui Nică? Vreau s-o revăd!”. Și da, m-a încărcat de emoție și de amintiri din copilărie. Nu știu câți dintre voi ați avut ocazia să vizitați bojdeuca lui Creangă, dar eu mă pot numi o norocoasă că locuiesc atât de aproape de locuri semnificative pentru istoria națională.

Totul e exact așa cum îmi aminteam eu din clasa I când am fost pentru prima dată la casa marelui povestitor. Tot ce am văzut aici nici nu a avut cum să nu mă emoționeze având în vedere că am crescut cu poveștile lui Creangă, iar lumea lui Nică de la Humulești mi-a făcut copilăria mai frumoasă. Am fost numai un zâmbet pe tot parcursul vizitei. Aveam și de ce: lumea copilăriei lui Nică mi-a amintit de poveștile de odinioară.

Fotografiile vorbesc de la sine. Eu sper doar să revin curând aici.

Lasă un răspuns

