Peaceful state of mind

Întotdeauna când merg undeva, pentru mine răsăritul e un must-see. Dacă nu-l văd, e ca şi cum nu am fost în acel loc. Spun asta pentru că răsăritul e singurul spectacol de care te poţi bucura fără să-ţi rezervi loc în nu ştiu ce tribună sau să cumperi bilete VIP. Răsăritul e o obsesie pentru mine, vreau să-l văd ori de câte ori am ocazia pentru că se spune că în fiecare zi răsăritul e altfel. Are rost să-l ratezi? Nu prea cred.

Cum bineînţeles eu sunt mereu cu camera foto după mine, fac n fotografii când răsare soarele. Vreau să prind fiecare ipostază. Imaginează-ţi plaja la primele ore ale dimineţii, când ziua se îngână cu noaptea, când oamenii aşteaptă cu ochii aţintiţi spre cer să răsară soarele… E minunat!

Iată ce am reuşit să surprind în fotografii zilele acestea:

Şi m-am decis: anul acesta TREBUIE să văd răsăritul iarna. La mare sau nu, vreau să-l văd!

Lasă un răspuns

