DIY: Vază cu dor de scris

Dintotdeauna mi-au plăcut lucrurile handmade (în special vintage), mi-a plăcut să am lucruri unice şi speciale făcute de mine, inspirate sau nu din reviste, cărţi sau de pe site-uri. Nu prea am avut ocazia să fac ceva handmade care să-mi rămână mie, dar obişnuiesc să fac cadouri personalizate care să le amintească celorlalţi de mine.

Vara asta mi-am propus să creez multe obiecte handmade, în special pentru decorul casei. Mi-am notat toate ideile în agendă şi azi am dat startul – vază cu dor de scris. E o vază care se potrivește cu un buchet de flori de câmp, încadrându-se perfect într-un decor vintage, pe o măsuță handmade și ea, dar făcută de tata, nu de mine.

Vă prezint şi vouă paşii pe care să-i urmați în cazul în care vreți şi voi o astfel de vază.

Ai nevoie de: creioane colorate, un suport rotund (eu am folosit o sticlă de plastic pe care am tăiat-o de la jumătate), un lipici puternic, panglică.

Cum procedezi:

În primul rând aranjezi creioanele într-o anumită ordine, să fie plăcut ochiului. Apoi pregăteşti separat lipiciul şi lipeşti pe rând, cu grijă, fiecare creion. Lasă să se usuce, apoi adaugă panglica şi florile.

Voilà! E mai uşor decât ai fi crezut!

Lasă un răspuns

