To Do List

Ştiu că în mod normal To Do List se face în ultima zi din an, sub formă de New Year’s Resolutions, o lista cu tot ce-ţi propui să realizezi în anul ce vine. Eu obişnuiesc de câţiva ani să scriu pe câte un bileţel fiecare plan de viitor pentru anul ce urmează şi apoi depozitez toate bileţelele într-o cutie, iar la sfârşitul anului fac inventarul, văd câte am realizat din ce mi-am propus.

Recent, am hotărât să fac To Do List pentru vară (Summer’s Resolutions). Din primăvară am început să fac această listă şi o parte din planuri deja le-am împlinit. Dar mai sunt multe, că vorba aceea, vara e lungă.

Am multe planuri pentru vara asta. Pe scurt, vreau să mă distrez cât pot şi să profit la fel de mult. Pentru că e ultima vacanţă de vară întreagă acasă.

Tu ce planuri ai pentru vara asta?

Lasă un răspuns

