Dacă tot au fost campanii electorale…

… am mers şi eu la vot. Pentru prima dată. Nu am mai avut ocazia până acum să votez, aşa că acum am profitat. Am avut şi eu un cuvânt de spus pentru viitorul sectorului 1 şi pentru Bucureşti în general. Până la urmă, fiecare vot contează.

A fost o experienţă interesantă aş putea spune, mai ales când te gândeşti că o ştampilă cu mesajul Votat contează pentru viitorul unui oraş, indiferent pentru ce candidat ai opta. Majoritatea decide. M-am văzut acolo în cabina secţiei de votare cu gândul Eu cu cine votez? (ăsta e clişeu deja pentru că ştiam de ceva vreme cu cine voi vota). Nu voi spune cu cine am votat pentru că nu vreau să fac politică aici. Asta poate peste ceva timp dacă aleg să merg mai departe pe comunicarea politică.

Ei bine, de votat am votat, câştigătorii s-au aflat. Aştept alegerile prezidenţiale. Acolo e distracţia mai mare.

Şi dovada:

2 gânduri despre „Dacă tot au fost campanii electorale…

Lasă un răspuns

