If there’s no work, there’s no life

Părerea mea e că oamenii care muncesc sunt cei mai fericiţi. Pentru că aşa simt ei că viaţa are sens şi că totul capătă contur. Da, e obositor câteodată să te împarţi între facultate şi task-uri & deadline-uri, dar atunci când ştii că ai făcut ceva ce-ţi va folosi, oboseala îţi dispare instantaneu şi eşti dispus să faci mai multe şi mai multe.

Pot să spun fără dar şi poate că am avut parte de cea mai frumoasă perioadă de până acum. Mi s-au deschis porţi şi am descoperit noi orizonturi pentru viitoarea mea carieră. Am avut ocazia să experimentez şi să cunosc oameni dedicaţi şi deschişi, gata să mă înveţe lucruri noi. Deşi am avut parte de task-uri şi deadline-uri şi nu-mi mai vedeam capul de atâtea chestii de făcut, am avut ocazia să fiu alături de oameni cu o vastă experienţă, am avut ocazia să fac parte din echipe funcţionale şi variate şi am cunoscut oameni pe care îi admir şi îmi sunt exemple. Pentru că deşi sunt la început de drum, eu m-am obişnuit să-mi clădesc viitorul pas cu pas şi să nu dau cu piciorul niciunei şanse.

Acum trag linie şi socotesc. Azi s-a încheiat colaborarea mea cu cei de la InStilulMeu (din cadrul PR&Marketing Creative Ideas) dar asta nu înseamnă că nu mai am nicio tangenţă cu ei. Oricând voi dori să scriu un articol, îl pot trimite cu toată încrederea şi acesta îmi va fi publicat. Am scris cu plăcere articole pe diverse teme şi mi-am văzut munca răsplătită. Am văzut cu ochii mei visul de a lucra în presă devenind, pas cu pas, realitate.

Iată articolele mele publicate până acum:

– Cartea săptămânii: „Profesia de relaţionist”, Bernard Dagenais (aici)
– Rochiile de mireasă ale anului 2012 (aici)
– Îngrijirea grădinii: pesticidele organice (aici)
– Review: Panasonic NN-CT559W – 3 în 1, numai bun pentru bucătăria ta (aici)
– Antrenează-ţi creierul şi memoria pentru rezultate bune! (aici)
– Ghid de cumpărături… vintage (aici)
– Coafurile clasice pe care le preţuim (aici)
– Sfaturi pentru un stil de viaţă verde! (aici)
– Fructe exotice de care nu prea ai auzit (aici)
– Review: Biscuiţii bio de ovăz, Bohlsener Muhle (aici)
– Ce a fost şi ce va mai fi, în secolul XXI (aici)
 
UPDATE: – Cei mai buni actori copii din toate timpurile (aici)

Urmează să mai fie publicate şi altele care nu au fost încă verificate sau nu a fost timp pentru publicarea lor. Voi reveni cu un update despre celelalte articole şi cu alte postări despre experienţa mea în cadrul Intelligent Communication & others.

Oportunităţi mai sunt, vara e lungă, la fel şi anii de studenţie. Rămâne doar să-ţi doreşti cu adevărat să faci ceva şi vei reuşi!

Lasă un răspuns

