„Simt enorm şi văd monstrous”

Acesta este motto-ul pentru evenimentul din acest weekend prelungit din Bucureşti. În perioada 1-4 iunie, în Parcul Herăstrău statuile prind viaţă şi îşi spun povestea în cadrul celei de-a doua ediţii a Festivalului Internaţional Living Statues marca Teatrul Masca.

Evenimentul este unic în Europa Centrală şi de Est şi participă artişti din ţări precum Olanda, Marea Britanie, Germania, România şi Italia. Spectacolele se desfăşoară în 6 locaţii ale Parcului Herăstrău: Intrarea Charles De Gaulle, Aleea Cariatidelor, Fântâna Modura, Aleea spre Expoflora, Expoflora şi Aleea Arcul de Triumf. Aici vor avea loc spectacole ce vor aminti de personajele lui Caragiale şi ale lui Shakespeare, de lumea Zeilor din Olimp sau de poveştile copilăriei şi de Zâne. Spectacolele diferă în funcţie de zona parcului.

Aceste statui vii sunt artişti/ oameni profesionişti costumaţi şi machiaţi ca nişte statui, inducând oamenii în eroare datorită faptului că nu se mişcă. Statuia îşi spune povestea prin anumite gesturi care dau posibilitatea publicului să cunoască mai bine personajul pe care-l întruchipează.

Eu am văzut afişele zilele trecute şi am mers ieri să mă delectez. Am mers la Intrarea Charles de Gaulle şi am fost întâmpinată de Zeii din Olimp, personaje din mitologia greacă. M-a impresionat capacitatea lor de a sta nemişcaţi în căldura aceea de peste 30 de grade. Ca să nu mai spun de modul în care era amenajat parcul: minunat! Azi merg iar. Vreau să văd Zânele care ne-au făcut copilăria mai frumoasă, personajele lui Caragiale şi ale lui Shakespeare.

Iată pozele pe care le-am făcut ieri Zeilor din Olimp.

Aici aveţi mai multe detalii despre eveniment şi programul de azi. E ultima zi şi merită să veniţi! See you there!

2 gânduri despre „„Simt enorm şi văd monstrous”

Lasă un răspuns

