Hometown

Nicăieri nu-i mai bine ca acasă! Cred că toată lumea zice asta. Întotdeauna când mă întorc în oraşul natal am sentimentul acela de acasă, e o senzaţie pe care o simţi doar când stai plecat mult. Când ajungi să pleci de acasă de tot cum s-ar spune şi mai vii doar în vizită, abia atunci zici cu adevărat „Ce bine-i acasă! N-aş mai pleca!”.

M-am obişnuit imediat în Bucureşti, însă simt câteodată un dor să-mi îmbrăţişez părinţii şi câţiva prieteni care mai trec şi ei pe acolo. Pentru ei mai vin în Fălticeni, nu aş avea alte motive să mă întorc acasă cu drag.

Am o plăcere imensă să mă plimb pe străzile din oraşul natal. E mult mai liniştit şi primitor decât Bucureştiul. E un oraş răcoros, situat într-o zonă de munte. Şi sunt locuri chiar drăguţe de văzut. Când le spun prietenilor de aici „Dumbrava minunată e în oraşul meu. Iar scorbura în care au stat Lizuca şi Patrocle există cu adevărat!”, rămân miraţi la modul „Serios?”. Eu mă simt mândră că oraşul meu are atâta tradiţie şi atâta istorie. E oraşul meu. E Fălticeniul meu.

Într-adevăr, m-am obişnuit cu nebunia de aici, din Bucureşti, cu traficul infernal, cu toate oportunităţile şi libertăţile de aici. N-aş mai da Bucureştiul pe Fălticeni. Dar câteodată mai am nevoie şi de o oază de linişte şi relaxare acasă la mine, în oraşul meu natal.

Vă ataşez câteva poze să vedeţi cum arată Fălticeniul meu. Promit că dacă ajung acasă în vacanţa de vară voi face nişte poze la Dumbrava minunată a lui Sadoveanu.

Sursă foto: Cronica de Fălticeni. Găsiţi aici şi mai multe poze!

Lasă un răspuns

