Let’s PR this exams!

Nu ştiu alţii cum sunt, dar pe mine mă îngrozeşte gândul că săptămâna viitoare intrăm în sesiune. Nici nu am apucat să mă bucur că am scăpat de sesiunea de iarnă că deja cea de vară bate la uşă.

Da, sesiunea de iarnă a fost extrem de stresantă. Te epuizează la maxim, ajungi să nu mai poţi asimila informaţii pentru ultimele examene. Şi simţi că nu se mai termină. Cine a spus că sesiunea nu se compara cu BAC-ul a avut dreptate. Cantitatea de informaţii e infinit mai mare decât cea pentru BAC, timpul între examene e mult prea scurt şi stresul e mult mai mare.

De sesiunea de iarnă am trecut cu bine, nu tu restanţe, nu tu note mici. Epuizată la maxim ce-i drept (mai ceva ca în perioada aceea de după BAC şi admitere), dar măcar am rămas întreagă. Sper să fie la fel şi sesiunea de vară. Cel puţin răsplata de după mă motivează –  3 luni binemeritate de vacanţă.

Înarmaţi-vă cu mulţi litri de cafea (sau cu multe kilograme de mere, depinde de preferinţă, ambele au efect de combatere a somnului), cu multe cărţi şi, bineînţeles, cu mult chef. Zilele, şi mai ales nopţile de dinainte de examene vor fi lungi. Bine măcar că vremea nu ne face în ciudă şi putem sta liniştiţi să învăţăm (oare?).

So, cum spunea preşedintele american Richard Nixon: Let’s PR it! sau, într-o variantă adaptată momentului (de către Anca), Let’s PR this exams!

2 gânduri despre „Let’s PR this exams!

Lasă un răspuns

